FREDAG!

Igår hade vi match mot p98, haaahahah, kanske jag ska säga. Ganska otaggade, eller? Jag spelade back, för mig gick det skitbra. Var bara inne på ett mål bakåt så jag är jättenöjd!
Efter matchen åkte jag och pappa och handlade maränger, kyckling och godis, sen skjutsade han mig till Pauline så sov jag där. Vi gjorde först kycklingklubbor med chips för jag var så hungrig. Sen gjorde vi marängsviss som också var huuuur gott som helst! Sen åt bara jag av godiset för Pauline åt liiite för mycket marängSVISS!;)
Somnade i soffan sen med täcke och allt, men som planerat vaknade jag mitt i natten, satt och snacka med Pauline (som sov), att jag skulle gå och lägga mig i hennes säng. Hon ba: jaa, gör det du!:), i sömnen, hahahah dog.
men nu är det fredag igen, så jävla skönt! Skolan var grymt rolig idag, skrattade hela tiden. Eller inte när vi hade matteprov då, som gick rent åt helvete!
Men sen garvade jag nästan hela tiden, resten av dagen. (som vanligt..)
På median kollade vi på filmsnuttar, och en av dom var Ice Age... Hmmm, ja jag skrattade kanske huuur mycket som helst!;)
Åkte hem sen, bussresan var sjuk. Först åkte busschauffören fel så vi fick köra runt stan igen för att komma rätt, tog 10 minuter. Sen började dörren krångla vid vikinga, som också tog typ 10 min. Jag satt och skrattade för mig själv när dom försökte laga den, hahah så fult!
Aja, nu har jag städat och hjälp lillebror med en skiva som han ska ha på sin fest imorn. Snart blir det tacos, sen sover Adam här.


sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0