Helg!

Den här veckan har varit skön, har varit i skolan i en och en halv dag haha. Idag var inte Josefine och Pauline i skolan! Damp. Aja, skulle lämna tillbaka min klänning på stan så Jacob fick följa med dit, gick självklart inte att lämna tillbaka den där så åt en chees på mcdonalds sen åkte jag buss till skolan. Hade dans på idrotten, ja våran grupp har dålig fantasi. Blir väl till att ta danssteg från min dans så.. Men men!
Fick tillbaka svenska uppsatsen, gick väl sådär hehe. Och svenskaprovet med, fick iallafall G. =)
Idag ska jag nog träna även fast jag är inte helt bra, åker iallafall dit och kollar lite! Sen kommer Adam hit och sover, mysigt! Imorn äre sistaaaa, fan va kul! Pauline Josefine och Adam sover här, det blir också myyyyys :)
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0