Helg

Skönt, min helg börjar redan idag.
Idag var en sån jävla irriterande och jobbig dag, allt för att jag hade ont i magen och jävla snön som kom! Gud vill oss illa, haha.
Aja, skolan var alltså hur tråkig som helst. Hade utv.samtal med, haha Lasse är så söt! Han var sjuk stackarn.. Sen åkte jag och mamma och käkade på stan, pizza. Gott hihi.
Har bara varit hemma, har tillochmed damsugit och städat rummet! Skitfint, nu blir mamma glader.
Hade träning som gick åt helvete, säger ju att den här dagen sög! Aja, nu ska jag försöka lugna ner mig lite haha. Arg för att Hv tog igen djurgårdens ledning med-.- nu ska jag och mamma äta räkor, sådeså.
Juste, tack äääälskling för att du gjorde min nya design lilla ottiiis ;)


i got yaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0