Hemma

Hej. Idag har jag varit hemma från skolan, ganska skönt, ja. Har bakat lite, sjuuukt goda...saker. Vetinte vad dom heter, haha. Halv tre tog jag bussen till stan, och sedan vidare till Andersberg och helges. Tränade scengrej inför söndag! Var roligt, hoppas det går bra, haha. Åkte till stan sen med Amanda och vi gick till banken, haha. Men jag gick till bussen och tog den till dansen, Amanda tyckte jag var lat..undrar varför?
Vi hade en vikarie för Linda var sjuk. Hon var snäll och så men vi dansade inte Girlicious så det var ingen rolig lektion för det. Vi dansade streetdance och ja, gick väl sådär. Verkar kul men jag var på sånt dåligt humör, haha.
Mamma och Lukas kom och hämtade mig, så åt vi kyckling och ris när vi kom hem, göttt. Ikväll ska jag och mamma kolla på en ny Wallander-film! Mys på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0