HIHI

Okej jag ska göra det, haha. Jag, Pauline och Josefine J åker ner till sthlm den 7e maj och sover hos min bror, sen ska jag till idol och försöka. Men alltså, det är ju bara första uttagningen och det är uttagningen till audition på tv, så jag kanske inte ens går vidare till tv. Dom tar ju både bra och dåliga och mittemellan så det är ju många som inte kommer komma med. Menmen, det är kul hur det än blir så är det bara att hoppas på det bästa, haha..
Aja, inatt sov Adam här, det var kul och mysigt. Tog han i att trixa med klubba och boll HEHE eller..? njaeee vetinte.
Ikväll kommer Emanuelssons hit och käkar. Sen drar jag och Josefine, Natta och Jossan någonstans men vet inte vart, haha. Kul kanske eller aa. Heh nu ska jag inte göra nått hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0