känns bara helt galet

ÄLSKAR VÄDRET! Åkte till skolan i skinnjacka och solglasögon, så jävla skönt att kunna gå utan vinterjackan och ändå frysa! Fick iallafall springa till bussen, min vanliga tur. Hatar att jag ska vara så seg på mornarna..
Sjukt rolig dag iallafall,har skrattat som en galning! På lunchen åkte jag och Pauline ner på stan, hoppade av bussen och där stod en sötnos som om han hade väntat men det var såklart bara tur att han var där, haha..
Sen drog jag och Pauline tille George och jag åt, sen köpte vi en kaka som smakade fisk med.. Åkte till skolan och hade matte, orkar verkligen inte. Har prov på fredag, borde plugga men jag fattar ändå ingenting om alla jävla kordinatsystem.. Åkte ner på stan och gick där med Erica, köpte ett linne och en tröja.Sen drog jag hem, så kom Othilia. Mamma kom hem med Max till oss som vi käkade, och sen åt vi massa glass med maränger!
Nu sitter jag i sängen och har ont i magen och benet och håller på att avlider, vill sova tidigt men det går nog inte. Haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0