LOV!

Finally, äntligen lov! Som jag har längtat. Men ska inte bort någonstans, eller det är kanske det jag har längtat efter? Att bara vara hemma och kunna sova så länge man vill!
Idag var en onödig dag i skolan. Hade datakunskap, som jag har missat tre gånger av nu. Skulle göra en hemsida, det gick åt helvete från början. Men sen gick det bra! Synd att deadline är veckan efter lovet..
Sen hade vi film på spanskan. Det var ju kul, förutom att alla talade spanska och det var spansk text så man inte fattade ett skit.. Så Danni somnade breve mig ( HAHA) och jag var nära det jag med.. Sen hade vi idrott och det var hur jobbigt som helst. Sen drog jag ner på stan med Sara och införskaffa mig godis tills ikväll. Sen kom Jenny när Sara åkte hem, och vi fikade. Det var gott. Hanna och Josephine slank in där med så vi pratade med dom ett tag trevliiigt!
Nu ska jag vara med Adam, han kommer väl snart får man hoppas.
Puss och glad påsk!

Juste, haha.. Jag funderar faktiskt på Idol den 8 maj. Nej det är inget aprilskämt. Vet inte varför jag vill, men känns som att det är bra för självförtroendet och så. Om jag inte går vidare vet jag att jag måste träna mer, och om jag går vidare blir jag nöjd så och skiter faktiskt i hur långt jag kommer. Men vet inte riktigt än hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sök till idol stinaaaaaa!

2010-04-02 @ 08:23:27
URL: http://dockinte.blogg.se/
Postat av: stinadahle

mh det lutar åt det!:)

2010-04-02 @ 14:34:17
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0