ojojoojjj

Hehe, nej jag har inte skrivit på några dagar men jag har faktiskt anledningar! Har vart i sthlm en dag sen så har jag inte haft tid för datorn helt enkelt. Har sovit med Adam några dagar, vi har varit barnvakt till min lille parveeeeeel...
Idag vaknade jag hos han förkyld som ett as. Vi åkte till nynäs och kollade på hans brors cup, käka på max också. Sen kom Pauline så gick jag med henne och fikade, va väl inge höjdarfika för jag kände ingen smak men det var trevligt. Snart ska jag äta ( nej jag är inte hungrig..) Sen kommer Adam så ska vi kolla på El Classico.
Snart är det skola, startar med två prov i veckan... Annars längtar jag faktiskt efter att träffa alla och så!
Aja nu orkar jag inte skriva, ska städa lite nere..


fan va jag saknar innebandyn!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0