Sovmorgon

Igår sov jag hos Adam, sjätte natten i rad med han haha. Åkte hem imorse och laddaed inför världens onödigaste dag. Hade spanska, och kollade bara på film och pratade lite. Sen hade vi ingen samhällskunskap för Lasse är utomlands. Så då fick vi vänta tills teatern skulle börja, och självklart blev den inställd så vi hade svenska lektion i tio minuter, sen fick vi sluta. Men skönt att vi slutade tidigt iallafall!
Sen åkte jag hem och satte mig vid datorn, sen blev jag sugen på glass. Så jag och Jenny gick till ICA. När vi kom dit såg vi inte en enda glass i frysen?! Helt sjukt.. Så vi fick gå till vikinga istället, där glassen var isig som fan.. Sen var det träning, är ju förkyld så jag borde inte ha tränat, menmen.. Jobbigt som fan var det, men kul. Nu har jag bara varit hemma och degat, skit knas att sova utan Adam inatt.. Aja, ingen som snor täcket ;)


fan va gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0