stuck in the moment

Aaaj aj aj! Har fått skit ont i mellangärdet så  jag kan inte typ skrika högt, sjuna eller göra nå sånt. Hoppas att det är träningsvärk från dansen, men såhär fick jag förr och då var det någon konstig symptom. Aja. Idag var det jeansjackan som kom fram, vart lite kallt men vafan! Efter lunchen satt vi ute och solade, fan va solen var stark. Alla tre fick lite färg på bröstet, men det är sånt som går bort dagen efter TYVÄRR! Tror jag iallfall? Hoppas inte!
Fick reda på matteprovet, inge bra. Omprov blir det! Men man är väl ganska van nu.
Bussresan hem var en PINA! Satt i frid och fröjd, sen kom två fullgubbar på, en tjej och en kille. (Om man säger fullGUBBE till tjejer? Aja, ni fattar) Dom satte sig bakom mig och det stank ju som faaaaaan! Spydde nästan. När jag trodde att jag skulle spy, kom två tanter på, en som satte sig brevid mig. Och hon stank rök, sånhär gammal vidrig som bara tanter och gubbar luktar! Ofyfaaaan, nära på att tuppa av, när jag hör dom fulla bakom mig pussas, sen hör jag att han knäpper upp *någonting* och så säger tanten, eller försöker viska: men jag kan ju inte runka här!!!
ASSSSSÅ FYFAN.. Hoppas att dom inte gjorde det..
Ikväll ska jag nog sova med Adam. ååh nu kom min lillebror hem, sötnos!! hejdå!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!


Kommentarer
Postat av: josefine

HAHAHAHAHAHA fräscht ;)

hoppas det blir bättre tills söndag! :/

2010-04-20 @ 19:23:02
URL: http://josefineemanuelsson.blogg.se/
Postat av: ^.^

är han 50 år gubben eller?

2010-04-21 @ 16:25:56
Postat av: stinadahle

skit äckligt! :o

haha nej, om du inte vet vem det där är så är du ju konstig :o

2010-04-21 @ 20:10:03
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0