-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm... ja, vad ska jag säga, Stina... Ska jag vara helt ärlig så är det inte alls bra. Men du verkar ha en bra inställning till det här och det är att man ska sjunga om man tycker det är roligt och gillar det! Skitbra att du gör det du vill och gillar!



Men ska jag sätta betyg på enbart din sång så är det tyvärr. OBS Det handlar bara om din sång så fatta att det inte är något betyg på hur du är som människa eller så. Du är INTE en dålig människa bara för att du inte är så bra på att sjunga, "fattaru"!?

2010-08-22 @ 18:12:00
Postat av: stina dahle

haha, kul att du säger va du tkr.;) men du verkar känna mig, så fel att skriva ditt namn, tror du jag blir sur på dig om du säger dina egna åsikter? haha!

2010-08-23 @ 13:43:56
Postat av: Anonym

jag tycker du är duktig !!

2010-08-23 @ 13:45:10
Postat av: josefine emanuelsson

arg jag blir på alla som skriver att det är så dåligt o blabla, skriv era namn istället och våga stå för vad ni tycker för det första, och sen behöver man inte bara ta upp det man tycker är negativt heller. det krävs så många posetiva tankar för att få bort en enda. jag tycker stina är jätteduktig och att hon vågade ställa upp på en talangjakt med många andra bra sångare var jättemodigt och jag som va på plats fick gåshud så fuck alla andra

2010-08-23 @ 13:55:32
Postat av: Saga Lindqvist Larsson

Blev nästan stum. Varför har man inte hört dig mera, du är ju skitduktig! Härligt med lite egen stil på rösten. Verkligen, fy vad du är bra.

2010-08-23 @ 17:50:35
Postat av: mathilda

håller med josefine! antligen om man kan sjunga eller inte så är det sjukt modigt att ställa upp i en sån här tävling, men nu är det så att stina har talang. och det är så jävla fegt att se när på någon på det viset och vara anonym! om du har en åsikt som du vet kan såra, så är det så sjukt omoget att säga den rakt ut, låt den stanna i ditt jävla fittiga huvud istället?! så sluta sitt och ser ner på stina när du är så jävla mycket fegare själv som inte vågar stå för vem du är, när hon vågar ställa upp i en jättestor talangjakt, där hon till och med är duktig som fan!

2010-08-23 @ 17:54:06
URL: http://mathildalm.blogg.se/
Postat av: emilia

Stina jag tycker att du är huuuur grym som helst, men det vet du ju redan! Älskar din röst och är grymt avundsjuk på dig som kan sjunga så bra!:D<3

2010-08-24 @ 06:52:52
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tönt

2010-08-26 @ 11:27:33
Postat av: Anonym

varför inte skriva ditt namn jacob cedemar

2010-08-26 @ 18:02:42
Postat av: Hannes Åberg

Ja stina, en åsikt.... helt ärligt så tycker jag det låter dåligt. Du har fin och klar röst, men du hamnar helt "out of pitch" ganska ofta vilket gör att man som lyssnare tycker det låter falskt.



Träna och lyssna mycket på musik så att du lär dig "höra" musik på ett annat sätt.



Keep up the good work, over and out!



PS: Du får hålla ställningarna på Berghemsgatan nu ;) DS

2010-08-27 @ 14:57:29
Postat av: hannis

tycker du är duktig jag stina!!

2010-09-22 @ 13:13:39
URL: http://hgrohp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte du gjorde låten väldigt bra, det är ändå en riktigt svår låt och du framför den bra. Men jag måste hålla med om att du hamnar " out of pitch " rätt så ofta. Men träna på dom höga tonerna så ska det nog gå vägen ska du se :)

2010-11-12 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0