5 augusti- välkomna till livet

Var väldigt längesen jag skrev nu. Men ingenting speciellt har hänt. Förutom att... Roffe har fått ungar. JA.. Vi vet inte hur många än, vill inte störa mitt i förlossningen. För det kommer antagligen fler.
Men annars är det inget speciellt som har hänt, livet rullar på om man säger så hehe. Dom senaste dagarna har jag tagit det lugnt. Varit med Johanna, fikat med kompisar och varit med Adam! Snart är det bröllop så det är mycket som ska ha fixats. Men nu har jag gjort allt, tror jag? Förutom småsaker men det fixar jag samma dag.
Idag har jag varit med Johanna först, sen åkte jag till stan och fikade med Isabelle och Pauline. Nu sitter jag nere och lyssnar till pipet från dom söta! Ska kanske sova med Adam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0