NACKSPÄRR

Igår var jag och Adam på bio eftersom hans farmor gav oss biljetter som går ut idag. TACK!
Sen sov vi här, kollade på ph. Kasper och Peter i finalen, dom mest värdiga det, woho! Nu ska bara Peter vinna.. Han har gjort sååå mkt mer än Kasper som har suttit och kollat på hela tiden tycker jag. Nog omdeeet.
Vi vaknade tidigt, eller jag gjorde, eftersom jag har fått nackspärr. Kunde inte ligga på nått annat sätt än på ryggen, kände mig förlamad. Vi kollade på film och sen när vi skulle gå upp hade Adam ner tvkontrollen i mitt glad mjölk, ödet. Sååå nu funkar inte tv dosan :):):)
Aja nu har jag städat buren eftersom ingen annan vill göra det......Ungarna börjar bli stora nu och bråkar hela tiden, och igår såg det ut som två parade sig?!?!!! HOPPAS! heh. Aja nu ska jag få skjuts till stan, så ska jag fika med Matilda och Natalie och sen hem till Adam!
PUSS

Kommentarer
Postat av: baby

söt du är

2010-09-08 @ 08:56:00
Postat av: Anonym

jaa jätte söt

2010-09-13 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0