SKOLAAAKJgiosfdhiorsf0io

Ska bara börja att skriva om sångklippet jag la upp, eftersom det vart massa kritik och skit. Men det tycker jag bara är kul för jag vill ju veta vad andra tycker/vad jag kan bli bättre på. Så var det en (ingen vågade nämna namn..?) som frågade om jag verkligen tycker jag sjunger bra. Och svaret på den frågan är att jag sjunger för att jag älskar det, och tycker det är skitkul, och vill bli bättre. Jag tvingar inte dig att lyssna när jag lägger upp videosar när jag sjunger!:)
Och att jag skriker i låten, är för att den tonen (om ni menar den högsta?) ska vara så. Jag vet att det inte låter jättebra men jag trääääänar och jag lägger upp den för att höra vad folk tycker, inte för att jag är nöjd med videon. Sååå nu vet ni det! Och juste, det va nån som sa att jag skulle prova nån som är med 'mellan', så kan lägga upp en annan som jag har fast rösten håller inte så bra i slutet på den eftersom jag även hade sjungt 'Alone' innan jag spelade in 'when i look at you'. Och på den kan jag säga redan nu att jag inte sjunger den perfekt!


Nu tänkte jag börja (försöka) uppdatera varje dag, för jag kommer ha mer tid vid datorn när det är skola. Men just nu ska jag bara njuta av sista dagen på sommarlovet..snyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0