Skolfoto..

Tackar för kommentarerna på filmklippen... haha ;)
Men iallafall, jag bryr mig inte om doooom som inte vågar skriva namn för det är faktiskt sjukt töntigt eftersom jag inte bryr mig om ni inte gillar min röst!

Nu har skolan iallafall dragit igång på riktigt, tråkigt.. Hade ny spanska lärare och hon var sträng men va lite rolig ibland sådäär, fick en läxa över helgen?! HERREGUD..
Sen svenska och haller va lika söt och irriterande som vanligt, hon skiter i mig om jag frågar nått. =) kul.
Sen lite media och sen individuellt val som var vinterfriluftsliv. Fick göra övningar för att lära känna varann, inte så kul. Men sen slutade vi iallafall och nu längtar jag tills om sex minuter när Paradise kommer ut, verkar bli ett riktigt spännande avsnitt ;)
Aja, nu ska jag bara slappa och duscha, sen upp till skolan imorn pigg och GLAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0