Äntligen!

Äntligen har jag och pappa beställt en ny adapter till min mobil som jag kan sätta i hörlurar i. Slår vad om att jag hittar mina gamla hörlurar typ dagen efter jag har köpt nya...

Skolan var rolig, lite pinsam hehe... Vi skulle ha hörövnings grej på engelskan och jag fick världens skratt attack och ingen mer skrattade haha, så jävla typiskt mig. Kunde verkligen inte andas eller nånting och Thorpan satt bara och råglodde med en blick som sa: Jaha, undrar vad hon skrattar åt nu då...
Så jag var tvungen att säga något men det gick ju inte men jag försökte, jag ba: jag...måste(ASGARV)byta...PLAHAHAHAHHATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
Så asgarvade jag i nån minut till för mig själv med, ååh jag hatar mig själv när jag får så, på opassande ställen....
Nu ska jag stänga av snart och läsa lite, och imorn ska jag nog köpa hörlurar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0