Fredag igen.

Äntligen helg igen, går så fort nyss var det måndag.. Började tio över tolv dag, as skönt. Åt hamburgare när jag vaknade och sen fick jag springa till bussen som stod vid stationen när jag kom och skulle gå över vägen. Tur att den inte var full då hade man ju skämt ut sig! Vi hade bara media idag och framkallade våra bilder som vi knäppte förra gången. Mitt självporträtt vart assuddig och ful menmen. Bilden på mig och Josefine när vi hoppade var rolig iallafall ;)
Efter skolan åkte jag och Josefine till stan sen åkte vi hem direkt. Jag skulle egentligen träna men jag orkade inte så jag köpte choklad och cola. Nu ska jag kolla på antingen New Moon eller någon Wallander.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0