Jobbig dag.

Måndagen är skönast i skolan men jobbigast efter. Åkte till sjukgymnasten och tränade, två äckliga jävla gubbar stirra sönder på mig så jag höll på att få damp, asså verkligen råglodde in i mina shorts osv.. Dagens vuxna kan ju dra åt helvete om man beter sig så, vidrigt!!!!
Sen åkte jag hem och åt mat, tacos hehe. Åkte och dansade och det gick skitbra förutom när vi skulle försöka gå ner i spagat... Hoppas det blir bättre sen haha. Sen drog jag på innebandyträning, suger på måndagar... Men iallafall. Nu sitter jag här och får damp för det gnisslar när jag skriver jävla LJUD!!
Äter Ben&Jerry´s och försöker vara glad och laddar hem en Wallander till. Tråkigt att jag snart har sett alla.
HEIDOOO


går ej att ladda upp bild eftersom allt flyter på så jävla bra just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0