Lov!

Hej, äntligen har jag lov! Känns så jävla skönt att kunna ligga kvar imorn när Adam ska till skolan, YES!
Skolan var rolig, vi hade svenska prov och det gick skit bra. Efter skolan skyndade jag mig till Hemmakväll och köpte lite godis tills ikväll, jag som skulle vara nyttig. Det får jag bli efter lovet, för det har jag, Pauline och Josefine lovat oss själva haha.
Nu sitter jag bara här och äter liiite godis. hehe.

Alltså jag har en jävla fråga alltså. Varför är alla jävla tjejer som man inte känner, så jävla bitchiga i Gävle? Alltså när jag är i Borås tillexempel så är tjejerna där så jävla mycket snällare osv än här, jävla håla. Okej, jag har säkert också fått någon att undra vafan jag vill den personen bara för att jag har kollat, men när man måste göra värsta minen till någon är det så jävla töntigt. Som idag på bussen, satt några tjejer som såg snälla ut. Så kollade en skitbitchigt på mig, hon kanske inte menade det men det såg fan inte snällt ut, sen när hon såg att jag kollade tillbaka sa hon något till sin kompis som också började kolla på mig. Så jag kollade dit så kollade hon bort. Sen när jag kollade nästa gång sitter båda och rå glor? Alltså vad är det för jävla stil, bara för att inte jag ser ut som dom så är jag tydligen från en annan planet eller? Det är så jävla irriterande att jag kan spy på sånna, och det händer hela tiden, man kan fan inte gå någon jävla stans utan att få någon blick från någon man aldrig har sett eller hört något om. Och jag sätter pengar på att dom där två inte ens vet vem jag är, så man bitch blickar alltså åt folks utseénde? Nej fyfan, så jävla dåligt är det.
Nu ska jag försöka få något annat att tänka på, hejdå!


Lukas igår på talangjakten


Thorleif och Lukas

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt du stina, inte svårt att ge fejset ett leende ist..

2010-02-27 @ 02:51:15
URL: http://dockinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0