Måndaaag

Sjukt trött idag, skulle in på msn vid sex imorse när matchen var sa Adam så jag loggade in.. Låg och väntade i en jävla timme.. Sen somnade jag, han hade tydligen somnat om. Skolan var väldigt seg, fast jag och Pauline hade jätte kul med våran myggdans på Sibylla! Hahaa!! Ja..Vi går i ettan..
Sen hade vi bara samhäll och svenska och dom satt vi bara och snackade på. Sen åkte jag och Josefine Jansson till stan och jag köpte en mössa, blev en svart för vit passade inte mig hehe. Nu är jag taggad tills fjällen ;d
Snart är det dans och Elvira är sjuk så jag får åka dit själv, haha. Mobbaaad. Sen är det innebandy sen måste jag plugga till matten :'(
Nog om mig hejs


haha, jag och jenny assarsson för hur längesen som helst, lille plupp!!!

Kommentarer
Postat av: jossis

längtaarrrrr!!! :D:D

2010-02-22 @ 18:25:41
Postat av: Anonym

lägg in mer bilder och skriv mer :)

2010-02-23 @ 13:33:09
Postat av: stinadahle

josefine- JAG MED!

anonym- haha har inte tid typ och har inge att skriva om men kan ju försöka bättra mig..:)

2010-02-23 @ 17:49:29
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0