Pappas dag.

Grattis pappa ska jag börja med att säga. JAG ÄLSKAR DIG.

Skolan var rolig, skrattade as mycket med min Pauline såklart. Haha speciellt i bilen påväg till skolan. Har kommit på att jag är dålig på höger och vänster! Har haft aslätt för det men nu går allt fel, skit då. Efter skolan fick jag panik för mamma svara inte och jag skulle kolla om hon kunde skjutsa mig från brynäs centrum, men så såg jag bilen när jag satt på bussen så jag slängde mig av!!! Heh..
Sen åt jag en korv med bröd höhö och så åkte vi hem. Nu står kladdkakan i ugnen och tårtan väntar. Ska fika med mormor och morfar och familjen efter min dans. Oj jävlar jag ska ju ta bussen snart såg jag.
HEIDO


till min käre far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0