Tisdag

Idag var en tråkig och jobbig dag. Först kollade vi på film, vilket var det enda bra idag. Kollade på Hata Göteborg som JAG fick välja för Lasse älskar mig.;) Hade inte sett den men det var så jävla roligt ibland haha. Sen hade vi redovisning som gick åt pipsvängen! Efter det nationellt prov (test) och det gick ännu mer åt pipsvängen! Sen var det lunch och sen matteprov som gick ganska bra faktiskt! Hoppas jag inte får rest för jag tänker fan inte gå till skolan på fredag för en jävla mattelektion som kommer vara i en halvtimme typ.. Aja, sen åkte vi till fjärran och simmade, livräddningen gick ju sådär HAHA missade tillochmed vg med 15 sekunder, låter inte som mig?;) Haha skoja, men måste fan fixa vg eller mvg tid där juuuu!
Nu är jag hemma, ska välja kläder åt Lukas eftersom han uppträder imorn, hihi. Sen ska jag till Helges, men har ingen låt som jag har kommit på än.. Aja, sen sover Josefine här och vi ska kolla på Lukas imorn.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0