Torsdag!

Hatar verkligen torsdagar, så jobbig skoldag... Inte blev det bättre av att våran klass trodde att vi skulle åka skridskor med SPID fast vi inte skulle det.. Så jag och Pauline åkte ut på isen och hade lite kul för oss själva tills deras lärare kom och undra vafan vi gjorde där. (HAHA) Pinsamt.. Aja, så det blev slappidrott och jag och Josefine strechtade. Två smalben som är hur stela som helst, såg nog kul ut. På spanskan höll jag på att dö, vi snacka om leverpastej:

Stina: Men alltså, om man får leverpastej i skolan så är det från människor.
Pauline: Va? Vadå...?
Josefine: Ja alltså dom som har dött som har jobbat på Sodexo donerar sin lever till Sodexo ju?
Pauline: Neje, det tror jag inte!
Stina & Daniella: Jo Pauline, det är så. Lovar, dom gör det!
Pauline: Näe?! Fy fan vad äckligt, jag ska aldrig mer äta leverpastej!!
Stina & Josefine: Jo men det är ju gott, med saltgurka på macka.
Josefine: Jag åt det imorse.
Stina: Men skolans äter jag nog inte..
Pauline: Alltså är det sant?!
Josefine, Stina, Erica och Daniella asgarvar.
Pauline: Jag måste fråga Janne!!(Läraren)
Stina: Men ja! Fråga, han vet också om det!
Pauline: Janne, är det människolever i skolans leverpastej?!
Janne: HAHA, nej? Grislever brukar det väl vara...?

Fyfan va vi garva... Sen sa Pauline att hon inte ens gick på det... Som om!;)
När jag kom hem så var jag as trött och hade haft ont i huvet hela dagen så jag orkade inte träna.. Har kollat på film med mamma och nu ska jag äta en semla sen sova. Imorn börjar jag tio över tolv, skönt!
Puss


JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR BÄST!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0