underbaaaart

Igår... Vad hände i skolan då. Kommer bara ihåg att jag fick världens jävla skratt attack på matten. Kunde inte andas och tårarna rann. Våran lärare vart såklart aaaaaaarg som vanligt höhö men vafan man ska väl få ha kul. Jag störde ju ingen för jag skrattade tyst.. Aja. Sen så åkte jag ner på stan och köpte lite grejer, sen åkte jag hem och åt och kollade på "Ett småkryps liv" med Lukas, fyfan va kul det var. När Adam kom hem från träningen åkte jag dit. Somnade medan han spelade cs haha, så sen vaknade jag så blev det att jag sov där och skippade datakunskapen. Mysigt som fan!
Vaknade när han gick upp idag men jag låg kvar. Sen skulle jag hem så undrade Nina om jag ville ha frukost så jag käkade där. Åkte hem och fixade mig och sen drog till skolan som var astråkig hela dagen förutom när jag tappade min bok ner för hålet mellan alla trappor. Kissade nästan på mig för jag skrattade så mycket haha. ;)
Nu ska vi äta pizza sen ska jag och mamma mysa och kolla på film!
Puss


Jag älskar dig över allt annat gubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0