10...

10 sanningar om mig.

1. Ibland är jag för snäll.
2. Hatar när folk drygar med mig när jag säger att jag inte orkar/vill något.
3. Vill inte att folk tar mig för givet.
4. Jag vill verkligen plugga men jag varken orkar eller kan i den här klassen, haha.
5. Jag är jävligt trött och lat av mig.... Även om det kanske inte märks.
6. Jag lovar jämt mig själv saker som jag inte KAN hålla.
7. Jag vill helst veta vad jag ska göra varje dag så jag slipper sitta hemma nån kväll och ha tråkigt.
8. Jag undrar jämt när jag sitter ute och inte gör nått, varför rymden inte tar slut.
9. Jag brukar fundera på vem som kom först av hönan eller ägget.
10. Jag har svårt att lita på nya kompisar tack vare en viss person.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0