Bifff!

Nu har jag faktist städat hela mitt rum, känner mig verkligen värd ett bad haha. Så ska bada nu och läsa SOLO, mamma köpte en ny eftersom min som jag köpte igår drunka.. Så nu blir det lite slappis dag, ska kolla om Josefine vill på bio sen med, vill se Snabba Cash!
Fyfan vad jag längtar tills sommaren nu när jag kollar ut på all äckel snö! HATAR snön så jävla mycket. Fast det måste vara kvar tills jag, Josefine och Jenny ska till min stuga på sportlovet! LÄNGTAR!


jag är typ lika biff som dom i paradise......................
FAN VA JAG ÄLSKAR PARADISEHOTELL ! (mest danmark) ;D

Kommentarer
Postat av: jos

haaha snygg bild, du passa ju in där ;) lloveyou<3

2010-01-24 @ 20:10:18
Postat av: stinizzz

haha ;d loveu2 josefiniz<3

2010-01-24 @ 22:35:04
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0