Helg

Helgen har varit ganska full så jag har inte hunnit sitta vid datorn. Igår efter skolan åkte jag in till stan med Josefine. Sen kom hennes kille Tommie och Lovisa med. Köpte en klänning/linne vet inte vad jag ska kalla det för det var så kort för att vara en klänning. Aja, sen kom Josefine.E och då gick vi till Absint eller vad det heter och åt mat med våra föräldrar. Tog två timmar innan man fick maten så det sög, plus att det inte var så gott heller, men det dög. Sen skyndade vi oss hem och fixade oss sen drog vi till Felicia ocg väntade på henne och Linn, som kom efter 30 minuter... Haha. Men dom hade en kladdkaka med sig iallafall. Hade as kul, elit femman..;) haha.
Sen åkte vi hem vid tolv för vi hade ju match idag. Som gick rent åt helvete för mig.. Fick vara back 10 första sen fick jag vara center och sen forward när vi bytte till två ett två. Aja. Fast jag gjorde en assist så det var ju kul haha.. Sen kollade jag och pappa på Gottsunda-GGIK och tyvärr så förlorade ggik. Fast det var dom som hade spelet. Gottsunda hade typ tre spelare som körde så jäääävlaaaaaaaaAAA fult så jag hade inte kunnat mött dom utan att dampa! Gud, aja. Nu ska jag äta och duscha sen kommer Adam efter sin träning och ska sova här, det var jävligt längesen. Har hyrt tre filmer och köpt godis så det blir mysigt.
Puss


en annan match heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0