Mys.

Igår var jag och Josefine på bio, Sherlock Holmes blev det för Snabba Cash var såklart fullt... Men det var kul och filmen var bra. Fick världens skratt attack mitt i filmen, såklart. Det var knäpptyst så tappade Josefine sin läskflaska så det lät och det garvade vi åt i typ 10 minuter... Sen efter filmen gick vi till Escape och träffade Adam, pusss. Sen va vi lite här och var tills bussen kom och jag förfrös mina fötter typ.
Så soc Josefine här, och idag kom Oskar, Viktor, Karin och Mona och åt tacos med våran familj haha, gott till frukost. Sen drog vi till Valbo med mamma och shoppade, köpte två linnen som är på bild här nere, och en bh. Nu vill jag vara med Adam men han visste inte om han orkade.. Annars vet jag inte.
puss


gina, 129:-

gina, 149:-


jag och Josefine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0