Ny start

Hej. Känner för att börja blogga nu och då passade det ju bra precis i början av året. Inte för att jag kommer få mycket läsare eller nått, men jag tycker att det är roligt att kolla tillbaka vad man har gjort under året.

Hittills har året varit väldigt roligt, även fast det bara har gått 5, snart 6 dagar. Men det är ju en bra start. Just nu ligger jag i sängen och är hur trött som helst. Pauline sov här tills idag och vi var vakna till 5, hemskt. Har verkligen vänt på dygnet. Så ikväll tog jag det bara lugnt, har kollat på Paradise Hotel och ätit godis. Mamma och Lukas är i stugan, så bara jag och pappa är hemma, lite tomt utan Lukas men det är lugnt och mysigt. Idag kom pappa hem och överaskade mig med kina mat, hur gott som helst. Sen bastade jag för tredje dagen irad, om det var intressant. (Skriver om allt för jag är trött.)
Jag kom på att jag inte har några nyårsslöften. Eller jag har tänk på vad som ska vara bra. Men nu kan jag ju skriva upp det.


  • Sköta skolan. Jag ligger hur mycket efter som helst, tror det lutar mot IG i matten snart. Måste få kontroll annars kommer det bara bli jobbigare mot sommaren.

 

  • Slappna av, inte vara så spännd och rädd för allting för då oroar jag mig bara.

 

  • Tänka efter noga hela tiden över vad jag gör

 

  • Ha roligare och skapa fler minnen än 2009.

 

  • Blogga mer än förra året, det är roligt att läsa sen.



Och småsaker som att ta träningen mer på allvar för jag vill verkligen komma upp till D4 istället, roligare lag. Och bli nyttigare, äta bättre och så. HATAR när jag låter såhär vuxen, åh.
Imorn ska jag iallafall åka till valbo med Natalie! Sen skulle jag gärna vilja träffa Adam men han har lanat så han är kanske trött. Jag är iallafall jävligt trött nu så jag tänkte släcka för dagen.
Puss!
min sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0