Onsdag

Igår gick det inte att komma in på Blogg.se så jag kunde inte skriva. Men igår var jag i skolan som vanligt. Vi fick veta vårat nya shema, det var jätte bra. Så fick jag musik på Estetiskt val, tjohoo. Det blir iallafall ganska tidiga dagar, senaste är typ kvart i fyra. Efter skolan åkte jag hem, sen åkte jag till Adam. Han spelade typ bara cs för vi var barnvakt så jag satt med Vincent hela tiden, men sen kom Adam med.. 

Idag var jag i skolan igen. Garvade ganska mycket hela dagen, ja. Mest åt mina roliga skämt hehe. Speciellt på matten. Har matteprov på tisdag hihi, kan ingenting. Hej IG!!!! YEES..
Nu ska jag drya på träningen sen ska jag hem.
Pussiluss


ÖGAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är kass

2010-01-16 @ 00:34:01
Postat av: stinizzz

fast du behöver ju inte läsa den? så jag bryr mig inte? haha

2010-01-16 @ 10:39:11
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0