Onsdag.

Åkte till skolan tiiidigt idag för vi har ingen sovmorgon på onsdagar, suck. Hade musik första lektionen aaaaasnice, ska lära mig antingen Långa Nätter eller Halleluljah på keyboard, slå den ni ;). Kommer antagligen inte gå så bra, haha. Skolan var ganska rolig men va inte på så bra humör haha. Men på engelskan fick jag vääääärldens skratt attack åt ingenting, fyfan vad jag garva. Asså det är så jävla kul när det blir så, folk kollar ju på en som man vore dum i huvet att skratta så mycket hahah. AJA inte kul nu. Sen åkte jag till sjukgymnasten och så fick jag gymma där. Var ganska roligt och jobbigt som fan. Så åkte jag och mamma och köpte Max sen slängde jag i mig den hemma och drog på SST, Sveriges Tråkigaste Träning. FYFAN hemskt tråkigt och jobbigt var det. Så nu vill jag ha kul men ja jag sitter här själv med en fanta exotic och har så GRYMT tråkigt. he he.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0