Onsdag 6/1

Det blev inge valbo med Natta, men ikväll kommer Natta och Josefine hit istället. Vi ska basta och bara mysa litegrann. Och jag måste komma i säng tidigt idag, igår låg jag vaken tills tre, även fast jag var trött vid 10.
Ååh, vad sur jag blev när jag skulle sminka mig. Jag skulle böja ögonfransarna med en sån böj, så klämde jag svinhårt så gled den iväg så jag slet av 5 fransar. Fy fan vad det gjorde ont.
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel och äta min pizza som nyss blev klar. Skriver sen och lägger upp bilder från myskvällen.
Puss.

(Kolla på videoklippet på mig, Adam och Lukas. PUSSS PÅ ER)


har på mig den här tröjan idag, och lack-leggings till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0