Skönt.

Skööönt att sluta två på måndagar! Fan va underbart. Skolan va väl ganska rolig, det bästa var bussresan med Pauline till skolan, och hem med henne och Giulia. SKRATT... Hökk mitt tal men så jävla bra som jag är så råkade jag skicka den 'korta versionen' som jag skrev ut i skolan och läste upp, istället för att läsa den långa braaa.... Haha sånt är mitt liv heh..he. Imorn börjar jag tio i elva, tjoho. Och så har vi prov.. ehm jag tror jag står över..eller nått? Kommer inte gå så bra tror jag. Menmen så är det ibland.
Puss.


Kommentarer
Postat av: malin olsson

spelar du i ggik nu ?

2010-01-19 @ 21:28:40
Postat av: stinizzz

ja det gör jag

2010-01-20 @ 19:26:27
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0