there can be miracles

Alltså nån kommenterade nått med att min blogg va kass. Och som jag sa typ tre gånger när jag började skriva, så gör jag det för att JAG vill och att det är kul att kolla vad man har gjort under året och minnas massa saker om hur man har mått och så. Så tänkte bara säga till den personen som inte ens sa vad han eller hon hette, att jag fullständigt skiter i om min blogg är kass för jag skriver till mig själv senare, inte för att just du ska läsa. För jag tvingar inte precis någon att läsa om vad jag gör om dagarna, så du behöver inte läsa om du tycker den är kass.

Aja, nu ligger jag i sängen som jag har gjort hela dagen och det verkar jag få fortsätta göra. Kul kväll säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du photoshop? :)

2010-01-16 @ 21:15:52
Postat av: stinizzz

ja på andra datorn.:) vadårå?

2010-01-17 @ 01:53:52
URL: http://stinadahle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken idiot!!! den som skrev alltså

2010-01-17 @ 11:34:54
Postat av: stinizzz

hah okejjjj?

2010-01-17 @ 12:14:58
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0