Tidsfördriv

Visste du..

att jag vill ha -  en hund eller katt
att min senaste kyss - var näjs
att jag lyssnar mest på -  mitt eget skratt och musik hehe..
att jag pratar - nästan jämt förutom när jag är trött.
att jag inte gillar - när allt suger
att min bästa vän är – flera mil bort från mig
att jag avskyr när folk snackar - skit om mig som inte ens stämmer
att kärlek är - för det mesta så jävla underbaaaart hihi.
att jag gillar att – sooova!
att jag alltid kommer att - vara lite galen ibland heh.
att jag är hemligt förälskad i – adam.. visste ni de
att sist jag grät var - vet inte
att min mobiltelefon är –  dålig och dryg
att när jag vaknar på morgonen – somnar jag om 
att innan jag går och lägger mig - tänker jaaag på bra saker hahah
att idag har jag – inte gjort nått kul
att jag just nu tänker på - att jag är trött. som vanligt..
att i kväll ska jag – sova!
att i morgon kommer jag – vara i skolan, träna och kanske träffa Adam.
att jag hoppas - på att världen inte går under 2012..?
att jag verkligen vill - ha en puss av adam nuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0