Tisdag

Matte provet gick iallafall bättre än förväntat KÄNNS det som.. Men det känns ju typ alltid bra så blir jag besviken när jagh får se det, haha.. Resten av dagen va väl okej, skrattade ju ganska mycket haha. På idrotten såg jag att jag hade glömt shorts så jag fick låna en lärares. Ganska stora, men det gick väl.. Bussresan va kul, först va det nån idiot som peka finger åt en plinga som inte funka. Sen lite senare kom en tjej och sprang från längst bak i bussen och skrek: URSÄÄÄKTAAAA, så man trodde nån hade dött, iallafall så kuta hon genom hela bussen och man började fan undra va det var, så säger hon: jag skulle av här.:)
SÅNT HATAR JAG, man kan väl fan vänta tills nästa hållplats eller bara säga lite tyst eller så tyst som möjligt istället för att rusa genom hela jävla bussen och skrika? Gud, haha.
Nu sitter jag här och har nyss smockat i mig kakor och ett glas cola.
Puss


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt bild! :)

2010-01-20 @ 11:10:39
URL: http://natalieperamaki.blogg.se/
Postat av: stinizzz

hihi tack ;d

2010-01-20 @ 19:25:50
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0