Torsdag

Skolan vad helt okej, började med idrott. Hade massa bollekar och massa, ganska tråkigt. Sen skulle vi få disikera men våran lärare hade glömt att ta fram det där äckliga man ska skära i så vi vart lite besvikna hehe. Så fick jag veta av min datakunskapslärare att om jag fortsätter som jag gör nu, kommer jag få mvg. SÅ JÄVLA BRA.
Sen försvann mitt läppsyl som jag hade köpt för 40 kronor, skitkul.
Spanskan sög som vanligt, den lilla tiden jag var där hehe. Sen var det svenska och det var kul förutom att vi jobbade då.
Sen åkte jag ner på stan med Jossan men hon och Tommie skulle gå pch fika så hon drog direkt. Så jag gick runt lite själv och köpte en lila tjocktröja på h&m för 200. Jätteskön, men den ser blå ut på bildenerna här nere.
Ikväll har jag träning sen blir det sova för imorn ska jag vara hos sjukgymnasten klockan åtta!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0