1 juli- längesen

Har inte skrivit här på ett tag känner jag! Men i förrgår fick jag asont i huvudet innan jag skulle till Helges, så det blev inget hem till Josefine. Åkte till Helges och sjöng, filmade det men det gick inge bra, vetinte varför. Låter förjäävligt iallafall! Men sen mådde jag bättre och jag åkte hem till Adam och sov där. Igår var jag hos han hela dagen och slappa, världens åskväder drog igång och det började hagla. Adams modem gick sönder, så jävla typiskt. Sen åkte jag hem till mig och åt Max, och sen kom Adam hit och sov. Mysigt. Nu har han åkt till Stockholm, och jag sitter här och vet inte vad jag ska göra! Men senare idag ska jag käka med My, sen ska jag, Natta och Josefine på Eclipse! Wooohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0