10.07.08 17:35

Hej igen, dagen har flygit fram liksom alla andra dagar. Snart börjar vi tyvärr i skolan igen. Dock med massa 94or. Kommer kännas jätte konstigt på något sett, haha.
Iallafall, idag har jag som sagt varit barnvakt. Jag och Lukas åkte till stan runt ett, och käkade där och så!
Gick runt i ett år och letade efter en svart bh-bikini till mig men ingen har fan vanliga hederliga sånna med ilägg?! Men hittade en duglig inne på H&M som jag köpte, vela ha en till Tellberg imorn.
Sen åkte vi hem, jag solade och försökte måla naglarna. Kom på att det inte går när det är såhär varmt, det kladdade som fan.. Men nu ska jag vänta tills avsnitt 12 av älskade Paradise Hotel kommer upp, sen ska jag vara med Adam. Här kommer tre ynka bilder från idag! :)


NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA!


köpte denna överdelen, passar bra till de blommiga och leopardmönstrade
bikinitrosorna! =) H&M 99:-


bjöd lillebrorsan på jordgubbs-milkshake, extra god på George!

Kommentarer
Postat av: GISSA3GÅNGER

aaa jag skulle sönder

2010-07-08 @ 19:39:24
Postat av: Anonym

söt pulla

2010-07-08 @ 21:12:43
Postat av: mikaela

varför med 94:or ? :)

2010-07-13 @ 00:07:15
URL: http://baaramiikaela.blogg.se/
Postat av: stina dahle

men alltså att dom börjar på skolan och vi inte blir yngst., haha:)

2010-07-14 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0