10.07.09 17:59

Minns inte riktigt om jag skrev här igår? Men iallafall, igår var jag ju barnvakt så det finns inte så mycket att berätta. Sen åkte jag och Adam ner på stan och käka, och sen vidare hem till honom. När han skulle följa mig hem blev det att han gick med mig hela vägen hem och sov hos mig istället, mysigt!
Imorse gick jag upp och gjorde iordning mig, sen åkte Adam hem, och vi åkte hem till Josefine och hämtade henne. Sen åkte vi till Tällberg. Så nu är vi där, bor i ett mysigt litet rum i en stuga!
Har nyss varit och badat, och nu ligger vi och lyssnar på musik. Vi är här hela helgen, men det finns internet så jag uppdaterar som vanligt. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0