12 juli- hetttaaa

Jag orkaaaaaar verkligen inte blogga på sommaren, blir så jävla trött i den här hettan. Men man ska inte klaga, det är ju hur skönt som helst!
Igår kom vi hem från Tällberg, så jag packade upp, sen åkte jag hem till Adam för att se VM-finalen. Några ur hans släkt är hemma hos honom så det blev lite livat, eftersom de bor i Spanien, haha.
Sen gick vi hem till mig och soooov. Vaknade vid elva tror jag, sen låg vi bara och slappa, åkte aldrig och bada eller nått. Åt lite, spela lite fotboll (HEHE) busa med Lukkeboiiii. Jaa, det va min dag ;p;P;p hehe.
Nu vet jag inte vad som händer, vill till hemmakväll men verkar som ingen kan följaaa.. så får väl hyra på vikinga dååå för jag ska va med Adam.

Juste, handlade lite på Lager 157, bilder på kläderna kommer upp såfort batteriet till kameran har laddats. ;)


kolla min E N O R M A, F E T A utväxt HAHA! Måste verkligen fixa den, men ser extra
ljus ut nu eftersom Josefine redigerade bilden. MEN ÄNDÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0