14 juli- sätra?

Igår var en luuugn dag, Adam kom hit och var barnvakt med mig, vi hade vattenkrig, solade, spelade fotbolloch golf som jag vann hehe. Sen åkte han och då kollade jag på Paradise Hotel. Så jävla bra, jag ÄLSKAR Peter och Amalie, så jäääävla söta tillsammans! Rasmus och Claudia är också lite söta hehe.
Men hann inte kolla klart på den igår, för Adam fråga om vi skulle följa med och ta ett kvällsdopp i Gammelhem (??). Det var typ 26 grader i vattnet, huuuuuur skönt som helst! Sen åkte vi hem till honom.
Men vaknade hemma idag, drömde att det var världens oväder! Sjuk dröm haha. Drömde även om mina gamla klasskompisar, bland annat Jennie Eriksson som va typ min bästa kompis då! Fan va kul vi hade. :D
Aja, intressant? Nej. Idag ska jag åka och bada med Adam pappa och Lukas på Brämmen.

Igår hade vi möte med laget, och det visade sig att vi ska byta klubb till IK Sätra, och slå ihop med deras Dam-lag tror jag det var? Spela i D3 osv, kuuul! Så står våran gamla målvakt, Adde i mål där och fyfan va kul de va att ha henne som målvakt så det blir hur nice som helst! Ska börja med lite teambuildning för att lära känna laget och så, men sen drar vi igång. Vet faktiskt inga som spelar där? Vet att Yasse och Amanda gjorde det, och Adde då, men de kanske har slutat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0