16 juli- sol

Igår åkte jag och mamma och hämtade Natta runt sju kanske? Sen släppte hon av oss vid ica så handlade vi godis och hyrde en skräckfilm. Gick hem till henne och kollade på Jersey Girl (?). Efter den filmen kom Felix och Filip, kollade på skräckisen och den va läskig och konstig hehe. Sen drog dom, och jag och Natta satt och skrattade till Ana-Ginas videosar, fyfan va rolig hon är! Sen la vi oss i sängen och gosa lite med Minttu. Sen somnade vi och jag vaknade x antal gånger av att han kom upp i sängen och slickade i mitt ansikte, HAHA! Så jag låg och skrattade när Natta sov..heh.
Pappa kom och hämtade mig imorse efter frukost, och nu sitter jag här och snorar och nyser. Jäääävla gräsfan. Idag kommer Adam hit så ska vi sola lite här osv för vi orka inte åka och bada igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0