17 juli- godis

Idag vaknade jag upp hos Adam efter en suuupermysig kväll dagen innan. Låg kvar i sängen ganska länge och funderade på om jag skulle följa med dom och bada, eller bada hos mina kusiner. Men jag stannade hemma och det gjorde jag rätt i eftersom det blir molnigt. Så jag kollade på Paradise, och fick damp!!! HATAR Carlos, HATAR Samanta.. BLÄ
Sen kom Josefine m.familj och Jennys familj utan Jempah..... Vi käkaa, sen åkte jag och Josefine till Natta. Där var Matilda, Natta, Vivianne och hennes kille. Vi spelade kort, jag Matilda och Natta och det gick ju..skitbra..heh. Sen åkte vi till Lam´s Terass i typ tio minuter och hälsade på Nattas, Matildas och Josefines kompisar, sen drog vi till Max. och nu är jag hemma, träffade en jättestor padda på vägen hem:( jag dog.. nu är jag tröttpigg på nå sätt men blev glad när jag såg min godispåse hehe. fan va roliga saker jag skriver hejdå

JUSTE jag träffade Josefine Jansson på stan med ! Fan va jag saknar henneeeeeeee damp


kul att jag knappt använt dessa! kanske blir på bröllopet då. blir längre än adam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0