18 juli- 34 dagar

34 dagar till skolan, jag dör. Fast lite kul ska det faktiskt bli att träffa tjejerna igen!

Idag vaknade jag elva, och gick upp och satte mig vid datorn. Var på skit dåligt, va sur mot alla för ingenting. Följde irriterad som jag var, med mamma och Lukas till mina kusiner och badade. Men där släppte allt och jag blev glaaad igen, speciellt när jag såg att katten sprang efter mig när den såg mig, SÅ SÖT!
Sen åkte vi och hämtade ZenZen tröjan. Sen åkte jag till stan och fikade med Josefine på George, gott! Vi åkte hem och kollade på film, och nu sover hon och jag är pigg så satte mig här ute vid datorn, hihi. Men ska nog gå in och sova snart jag med!


saknar våran inspelningsvecka! haha, vi kollade nyss på alla tabbar. saknaden är stor hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0