19 juli- snart så!


du har mitt hjärta i din hand
som jag alltid sagt; du är mitt liv, du är mer än mitt allt
jag älskar dig bara med för varje dag som går
och det är du som bär på min tid,
jag är så glad över att ha dig i mitt liv
____________________________________________

Iallafall, idag vaknade jag och Josefine runt tolv och gjorde oss lite iordning. Hon åkte ner på stan och fikade med sina kompisar, och jag la mit och solade lite. Sen skulle jag träffa Sanna, och vi kom på att vi också kunde fika och gå lite på stan så det gjorde vi!
Hade sån tur, letade efter en lila kofta på Gina, men fanns bara L och XL, så när jag skulle gå såg jag en till, så kollade jag och visst va det XS, vilket flyt! Den var nersänkt från 199 till 49, tror jag!
Sen fikade vi på George, mums. Blev kladdkaka, som vanligt.. INTE BRA! Tur att träningarna sätts igång snart då!
Ikväll ska vi äta revbensspjäll, världens godaste mat, sen ska jag sova med Adam.



jag HATAR att stina är tillbaka i paradise hotell! hon och carlos kan bara
dra åt helvete!!
(förlåt om jag försa mig nu till nån som inte har sett gårdagens avsnitt)


Kommentarer
Postat av: emelie källberg

stina är så jävla uppblåst så hon inte ens märker att ingen vill ha henne där......... tur att hon åkte ut lika snabbt :)

2010-08-10 @ 13:12:25
URL: http://eemeliekallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0