23 juli- ett år sen, fatta man ju

Har inte orkat skrivit nå, och nu är jag inte på humör för det heller. Så kan berätta vad vi har gjort hittills.

Onsdag- Satt i bilen hela dagen nästan, åkte klockan tio tror jag. Men det gick sjukt snabbt, verkligen. Kändes som vi åkte till Borlänge typ. Men när vi kom fram satte jag och Mathilda oss vid datorn, och bestämde träff med Sara och Tess. Vi satte oss på nån plats och fikade, haha. När vi skulle gå så började det spöregna, helt sjukt. Lägger ut en bild här nere sen med!
Torsdag- Ja, vad gjorde vi då.. Vi vaknade tio och käkade. Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade melon, Ben&Jerry´s och naturgodis. Åt det och kollade på Lejonkungen, haha. Sen solade vi lite, (ja, den dök faktiskt upp här i regnstaden), och gjorde en ansiktsmask. Sen åkte vi ner på Torsdagskväll (sommarkväll). Var lika tråkigt som hemma om inte tråkigare.. HEHE. Fast det var väl för att inte jag känner någon här. Så vi fikade, och sen åkte vi hem. Skrattade så vi dog typ, haha fyfaaaan..
Fredag- Idag väckte Anders oss vid elva, så åt vi frukost. Sen satt vi vid datorn lite innan vi åkte till stan. Jag köpte ett sånt här halsband med en ''ficka'' som man har mobilen i, på KappAhl, och en skyddspray till håret. Så fick jag: tre par trosor, en jääättefin tunika, också från KappAhl, och en tunika från Gina.
Nu sitter vi vid datorn och ska äta snart. Imorn ska vi åka hem.

Grattis till Josefine Jansson och alla får ha aaaaaaaaaaskul på hennes fest, så less på att allt kul händer när jag inte är hemma!! Tur att jag är med Mathilda!<3


snygg bild.. aja, så här blöt var jag efter regnet.


gosan!!




älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0