29 juli- längesen nu

Det var ett jävla tag sen jag skrev nu känner jag men har helt tappat lusten och orken, men det kommer ändras när skolan börjar!
Men det har inte hänt något speciellt här i Gävlee. Eller juste hehe jag har varit i Borås men då skrev jag om jag inte minns fel?
Men ja, dom FÅ som läser min tråkiga blogg, typ 22 st, haha, jag bättrar mig sen..he.heh.
Vi har fått en hamster haha, den heter Roffeeeeee, och är en tjej :) hehe. Fan va jag skriver 'hehe'.
Just nu har jag tråkigt så jag kan skriva om min dag. Vaknade med Pauline av hennes väckarklocka. Bestämde mig sedan för att rensa mina garderober men hann bara rensa underkläderna (märkte att jag behöver mer..) för sen tog tröttheten över. Låg och kollade SATC säsong 1, innan jag och Jenny åkte till MC doNkEn och käka sen köpte godis sen köpte bh åt jenny.
MEN jag orkar inte skriva, skriver as drygt. Jag väntar på att Adam ska komma hem från sin bajsmatch i dehär bajsvädret. hejdå


hey roffemouse

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga!! saknar att läsa din skojjiga blogg :)

2010-08-04 @ 13:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0