5 juli- död blogg?

Kan säga att den här bloggen är totalt döööd och onödig. Men är väl kul att komma ihåg vad man gjorde på sommaren osv, så får väl skriva iallafall.
Har blivit beroende av Paradise Hotel igen, inte bra! Danska är kanske huuuur bra som helst, okej, förra sommarens va sjukt mycket bättre, men ändåååå! Ville bara säga det hheh.
Kommer inte ihåg sist jag skrev här, men det har vart hur fint väder som helst nu, så sitter typ inte vid datorn haha. Igår var jag på Harnäs med Adam, Jimmy och Nicke och deras kompisar. Det var asskönt i vattnet när man kom i, som jag gjorde direkt eftersom jag blev ipuffad. Jättekul.
På kvällen gick jag på bio, A-team, med Adam, Jimmy och Josefine. Huuur bra film som helst, haha så rolig men ändå spännande typ. Aja haha..
Och idaaag var jag på Brämmen med Josefine, Marie, Pappa och Lukas. Jätteskönt i vattnet (när jag väl kom i). Träffade även bror Niclas där! Ikväll ska jag sjunga, sen vet jag inte. Blir väl lugnt, kanske köpa godis och kolla på någon film för jag ska till Brämmen eller Harnäs med Adam imorn så måste sovaaa!
Jag har inte knäppt nå bilder idag, eller någon annan dag. Men de måste jag börja göra!




du är bäst du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0