7 juli- spanien

Vaknade inatt av att någon ringde dolt, någon verkar gilla det! Men sket i att svara för orkade inte snacka med nån, va typ borta. Men sen vaknade jag på morgonen och gjorde mig iordning inför Brämmen. Ringde Adam halv tolv, och då sov han men vi åkte till han ändå hehe. Fick vänta där lite, hälsade på hans lilla söta kusin med! Sen åkte vi. Har legat där hela dagen, badade bara en gång och den gången dränkte Adam nästan mej :P:P:P Jobbigt.
Ikväll vet jag inte vad som händer! Vill se Spanien matchen, men vill ändå göra något. Så jag och Giulia tänkte kolla på den på O´learys eller Olles, men vet inte hur det blir! Annars kanske vi drar ner på sommarkväll eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0